29 april 2022 Mode Livsstil

Hej Prada Tropico

Nu ges du återigen möjligheten att besöka Prada's pop-up koncept i Bibliotekstan.

Idag öppnar Prada’s pop-up koncept på Norrmalmstorg 1 i Bibliotekstan. Under en dryg månad kan du besöka butiken och ta del av ett specialkomponerat sortiment med inspiration från den tropiska skogen.

Prada följer upp sin succé från i höstas med en ny pop-up. Då var temat outdoor och nu under våren bygger varumärket vidare på teman från naturen. Prada Tropico är inspirerat av atmosfärens färger och den tropiska skogen. Genom detta tema presenterar Prada en mängd olika hattar, väskor och andra accessoarer i varierande färger, material och modeller.

Glöm inte att tidsramen för  pop-up:en är begränsad och innehållet unikt vilket gör att man som besökare inte vill ta risken att gå miste om ett besök på denna destination. Välkommen!