22 januari 2024 Accessoarer Smycken

Nyhet: VANBRUUN öppnar i Bibliotekstan

Ska du fria i år eller vill du unna dig själv en diamantring? I slutet av sommaren öppnar VANBRUUN en ny butik på Jakobsbergsgatan 6. VANBRUUN gör förlovningsringar, vigselringar och diamantsmycken av hög kvalité.

VANBRUUN är ett modernt svenskt smyckesvaruhus som grundades 2013 av Victor Halvarsson. Idén om att grunda ett smyckesvarumärke föddes när Victor själv skulle köpa en förlovningsring till sin partner. Han tyckte processen att välja ring och diamanter var komplicerad och omodern och därmed grundande han online-varumärket vanbruun.com, numera VANBRUUN. Ambitionen var att förenkla processerna kring val av smycke och diamant samt att erbjuda både kunskap, valmöjlighet och lyx till den moderna konsumenten. Och nu öppnar de sin första butik i Stockholm.

"Den här expansionen markerar en viktig milstolpe för att ytterligare utveckla vårt löfte att erbjuda en enastående upplevelse. Vi ser nu fram emot att möta våra kunder i en ny rymligare boutique på markplan i Bibliotekstan. Här kommer vi fortsätta leverera exceptionell service och magnifika smycken på ett minnesvärt sätt av högsta kvalitet", säger Victor Halvarsson, VD och grundare VANBRUUN.

Följ oss i sociala medier för att veta mer om butiksöppnigen. Vill du veta mer omVANBRUUN? Kika in deras hemsida vanbruun.com.